Mad før UV?

Til ting der ikke lige passer ind ind i kampprogrammet, eller referaterne
Locked

Spiser du middagsmad før onsdags UV

Poll ended at Wed Jan 19, 2005 1:23 pm

Ja
2
67%
Nej
1
33%
 
Total votes: 3

mathias
Posts: 75
Joined: Wed Jul 02, 2003 2:58 pm
Location: FRB/DK
Contact:

Mad før UV?

Post by mathias »

Jeg sad og tænkte for anden uge i træk... Hvad tror I er det bedste at spise til middag før vores onsdags kamp. Jeg har eksperimenteret med forskellige ting, og har på fornemmelsen af f.eks. pasta ikke er så godt, da det virker som om det bliver forbrændt lidt langsommere og lidt længeresigtet, så derfor er det tungt at spise de der par timer før onsdagskampen.

Jeg spiste noget jeg ikke kan huske hvad var :roll: en eller anden onsdag hvor jeg var mærkbart mere aktiv i bassinet.

Nogen kommentarer, ideer, betragtninger? Det var jo tydeligt at Frederik f.eks. spillede som en divisionsspiller da han ifølge hans nabo havde ladet op med 3-4 gin og tonics inden kampen.
Last edited by mathias on Wed Jan 05, 2005 4:53 pm, edited 1 time in total.
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Post by Anton »

Man skal i høj grad ikke spise inden UV - er I sindsyge!? Det samme gælder med sex, arbejde, indkøb og lignende fysiske aktiviteter.

Jeg starter alle mine onsdage med en kiks, en smule tandbørstning og så ind under dynen igen - og se hvor godt jeg ligger i statistikken.
Mads Outzen
Posts: 4
Joined: Tue Dec 30, 2003 12:59 pm

Mam

Post by Mads Outzen »

Min opskrift til succes er fire kyllingelår ved en femtiden!
Christian Glahn
Posts: 22
Joined: Thu Sep 04, 2003 4:22 pm
Location: Lejre

Post by Christian Glahn »

Hverken før eller efter - kun UNDER kampene. Jeg æder dem. Modstanderne.
whistle22
Posts: 5
Joined: Sun Nov 27, 2005 4:04 am
Contact:

Funny Stuff

Post by whistle22 »

[quote="Anton"]Man skal i høj grad ikke spise inden UV - er I sindsyge!? Det samme gælder med sex, arbejde, indkøb og lignende fysiske aktiviteter.[/quote]

ROFL that has got to be some of the funnies stuff ever!!
Locked