08. dec: I'm dreaming of a white christmas (6-11)

Referat fra onsdagens kampe (2004/05)
Locked
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

08. dec: I'm dreaming of a white christmas (6-11)

Post by Anton »

I'm dreaming of a White Christmas 
With every UV card I write 
May your days be merry and bright 
And may all your Christmases be White

Ak ja, går vi egentlig ikke allesammen og drømmer om en Hvid jul!? Hvor de smukke danske svømmehaller fyldes med det kønneste Hvide UV klokkespil, hvor man sætter fine infotavler op på sine bassinkanter som pyntelig inspiration og hvor den hyggelige og (en lille smule) gamle Julemandskeld samler sine små Hvide undervandsnisser og snører de Blå havenisser godt ned i sækken!? Mon ikke det alligevel bliver en Hvid jul i år eller hva'...

Resultat: Hvid vandt 11-6

Hvid: Frømand, Lasse, Hvalen, Keld, Jens, Christian Glahn, Jacob Glahn, Mathias & Anton
Blå: Kosmonauten, Knudsen, Alexander, Per, Esbern, Mads, Jakob Kronik, Uffe & Frederik
jens
Posts: 33
Joined: Thu Sep 11, 2003 11:43 am

White Christmas

Post by jens »

Et poetisk referat af en smuk kamp, hvor de langsomt opstigende bobler i kølvandet på de elegante svømmere, mindede om julesneens sagte dalen (altså bare omvendt). :roll:
jacobglahn
Posts: 20
Joined: Fri Sep 12, 2003 9:33 am

et rigtigt YING/YANG referat

Post by jacobglahn »

Jeg må give min body- Jens ret. Det er et glædeligt tiltag. at referat, som ellers kun Frederik kan skrive, men nu altså også dig er det rene snefnug og stjerner fra svømmehallens loft. Tak for et super sammenhold i klubben. I er så dejlige og vi er alle fantastiske.

Jeg savner allerede næste onsdag, men kan oplyse at jeg skal på snorkeltur fra mandag - fredag på Ilha Grande, syd for Rio, en enklave af småøer med azurblåt hav. De gamle sørøvere holdt til her og røvede portugisernes guld lige efter afskibning. Smart - og nu forventer jeg at finde nogle af guldklumperne, som faldt overbord.

Knudsen-tak for øl igår, god rejse. Chr. storebror, tak for julegaven - mit års fortsatte i Suleima. Anthon tak for skilte som hjalp os til sejer. Din hjemmeside bliver flottere og flottere.

8) Jacob hvid#13
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Post by Anton »

Fin kommentar, Jacob, du er sgu' sådan en flinker fyr!

God tur til Rio og de små Sambaflødebollenumser, dit heldige asen :-)
mathias
Posts: 75
Joined: Wed Jul 02, 2003 2:58 pm
Location: FRB/DK
Contact:

Post by mathias »

Antons nye billede er sjovt
Hvalen
Posts: 27
Joined: Thu Nov 04, 2004 2:36 pm
Location: Zinnsgade 11.ST.TH.KBH.Ø
Contact:

Post by Hvalen »

det er som om smilet er stivnet en kende...
Jørgen Ege var lidt hurtig med kniven, her i tirsdags
Kristensen
Posts: 15
Joined: Tue Feb 17, 2004 4:11 pm

Return of Onsdag

Post by Kristensen »

Pas på jeres fine tastatatur-lyrik-fingre og søde smil. Overvej at tage med på snorkel safari langt væk. På onsdag står den på rigtig UV rugby igen.

Return of Onsdag
Locked