15. dec: Hvid fik en heldig uafgjort (11-11)

Referat fra onsdagens kampe (2004/05)
Locked
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

15. dec: Hvid fik en heldig uafgjort (11-11)

Post by Anton »

Pyha, det holdt sgu' hårdt for Hvid. Skønt der var ved at gå kludder i måltælningen var ingen vist i tvivl om Blås overlegne dominans i starten. Blå forsvarspil var skudsikkert med stærkt back-spil af Kosmonauten, Christian og Kristensen og med målene placeret væk fra væggen, var der i den modsatte ende store huller i Kelds Senseis omvendte lotusstrilling. Og uheldene stoppede ikke her for Keld - da han kom op, opdagede han "at den hang nedad", så nu er han meldt sig skadet i 3 uger... Foran med 5 mål og 20 min. igen var jeg i hvert fald ikke den, der troede på Blå kunne hentes, men det var der heldigvis andre på Hvid der gjorde. Og tak for det, for ellers havde Kristensen lagt sig alene i front på MVP-listen ;-) En strategisk ombytning af udskiftningerne havde sin virkning og langsomt kom Hvid igen til den sidste, vigtige udligning.

Hvid: Frømand, Keld, Lasse, Hvalen, Jens, Mathias og Anton
Blå: Christian Glahn, Kosmonauten, Mads, Kristensen, Kronik, Esbern, Uffe og Frederik
Kristensen
Posts: 15
Joined: Tue Feb 17, 2004 4:11 pm

God kamp!

Post by Kristensen »

"
Tak for en herlig intens fight. Og tak til Anton for det gode referat (som vanligt).

En lille kommentar: Det må da være en systemfejl, at spillere på begge hold bliver straffet på MVP listen, når der spilles uafgjort.

Har vi ikke nogle taste-typer, som kan tage hånd om den slags sjusk?

"Det bør kunne betale sig at stille op" - som min morfar altid sagde.

Vi ses snart - Jeg ER lørdag!
"
Naboen

Doping

Post by Naboen »

:oops:

Det er med beklagelse at jeg må træde i stikkerens rolle, men i erkendelse af en ideealistisk stræben efter opretholdelse af sportens renhed, tydeliggjort ved de olympiske ideealer, som vel også undervandsrugbyens ædle udøvelse efterfølger, må jeg lette mit hjerte.

Som nabo til hr. Frederik Willerup kan jeg bevidne at han forud for kampdagen den 15. december havde indtaget indtil flere Gin Tonic og adskillige glas rødvin.

Jeg stiller mig tvivlsom overfor den præstationsfremmende effekt idet jeg kan forestille mig at basisgrundlaget for en sådan forøgelse simpelthen er for lavt. Det ændrer dog ikke ved det faktum at de olympiske ideealer blev brudt.

Således lettet vil jeg atter trække mig tilbage og overlade eventuelle repressalier herunder indberetning til DIF til klubbens medlemmer.

Med venlig hilsen

Naboen
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Post by Anton »

FREDE ER DOPET!!! Hvor vildt, Frede, det forklarer jo en hel del om din usædvanlig urealistiske bundtid. Vi må vist se en blodprøve inde du hopper i bassinet næste gang. Tak til Naboen for at bringe disse skræmmende detaljer frem i lyset - jeg vil garanterer en fair, Hvid retsag.
Locked