22. dec: Spænding om en Hvid jul til sidste bold (14-13)

Referat fra onsdagens kampe (2004/05)
Locked
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

22. dec: Spænding om en Hvid jul til sidste bold (14-13)

Post by Anton »

Skønt jeg nok havde set det anderledes, må jeg skuffe tusinder af forventningsfulde danskere - det bliver ikke en Hvid jul i år. Jeg tager hætten af for at flot spillende Blå, der bestemt ikke var oplagt til nogen julelege. I en kamp, hvor jeg personligt følte jeg havde lunger som en gubbi, var Hvid trods alt en mand i overtal, men da Hvalen først blev sænket med en knæskade, var det ren fightervilje, der skulle afgøre kampen. Og det blev spændende; vi skiftedes til at være et mål foran hele kampen igennem, men i de døende sekunder smeltede sneen. Så skal det nævnes hvor super positivt det var at få Ã…len tilbage i spil - mere af det!. Knap så postivt var det at se den glæde Mathias udviste ved at skulle spille Blå!?. Der er åbenbart lidt af en skabsblå gemt i ham... Men selv her i nederlagets stund vil jeg hive mig op over overfladen og ønske jer alle en glædelig jul, Kristensen tillykke som MVP'er :-) , et rigtig godt nytår samt sende et ønske om, at 2. halvdel af sæsonen vil byde på lige så intense kampe.

Hvid: Frømand, Jakob, Hvalen, Jens og Anton
Blå: Mathias, Frederik, Kosmonauten og Kristensen
mathias
Posts: 75
Joined: Wed Jul 02, 2003 2:58 pm
Location: FRB/DK
Contact:

Post by mathias »

God jul!
jens
Posts: 33
Joined: Thu Sep 11, 2003 11:43 am

Post by jens »

Jeg har altid ønsket mig hvid jul, og i år er skuffelsen dobbelt. Jeg ved ikke hvad der er værst: nedsmeltningen på hvidt hold eller soppebasinet i min have, hvor sneen lå hvid i går.
Men vi fightede og vi vil komme igen i det nye år.
Tak for et fantastisk efterår og god jul og godt nytår til alle.

Mange hilsner fra den derangere :wink: de.
Hvalen
Posts: 27
Joined: Thu Nov 04, 2004 2:36 pm
Location: Zinnsgade 11.ST.TH.KBH.Ø
Contact:

God JUL

Post by Hvalen »

God jul til alle..


hvalen har lagt sig op på stranden, og ligger og puster lidt..
nu må vi håbe den kommer sig :)

ses..
jacobglahn
Posts: 20
Joined: Fri Sep 12, 2003 9:33 am

Hvid JUl

Post by jacobglahn »

Jeg blev hjemme igår aftes 29 dec for ikke at skade MIN HVIDE JUL.

Jeg malede nemlig hele badeværelset hvidt, og var færdig kl. 02:30

Om I var i karret ved jeg ikke, men jeg tror det næppe jvf sidste Anton ref. :shock:

Godt Nytår til Alle.

PS: Hvem vil med til Brasilien på hhv. klatretur - vandretur - fugletur - dykkertur. Jeg har lejligheden til både at bo i og til at planere turen i 2005.

MVP 2 JGLAHN 8)

ps se så at få et ansigt med maske på ! hvad er det for en hjemmesidemaster.......... :P
Locked