fjernsyn for dig..

Til ting der ikke lige passer ind ind i kampprogrammet, eller referaterne
Locked
Hvalen
Posts: 27
Joined: Thu Nov 04, 2004 2:36 pm
Location: Zinnsgade 11.ST.TH.KBH.Ø
Contact:

fjernsyn for dig..

Post by Hvalen »

DR 1 torsdag
20.30 Drømmen om dybet  (3)  




Følg med fridykkeren Stig Ã…vall Severinsen på en eventyrlig jordomrejse under vandet. Hans mål er at lave verdens dybeste dyk på kun et enkelt åndedrag. Denne gang er Stig i gang med de sidste forberedelser til verdensrekorden. Han er taget til Hawaii, hvor han forsøger at komme dybere ned end 60 meter, men noget går rivende galt i dybet.
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Post by Anton »

Jeg så det. Han er en underlig sær fisk, ham Stig, men hans viljestyrke kan man ikke tage fra ham. Jeg var specielt vild med scenen, hvor hans norske (?) instruktør kom forpustet op til overfladen og sagde: "der forsvandt han på 35 m." Eller hvor den amerikanske hjertelæge chokeret konstaterer: "your heart just stopped!?" Jesus!
Hvalen
Posts: 27
Joined: Thu Nov 04, 2004 2:36 pm
Location: Zinnsgade 11.ST.TH.KBH.Ø
Contact:

Post by Hvalen »

NYHEDER

Det endelige dyk: Drømmen om dybet - 4. afsnit [24-01-2005]
så er friske stig sku på banen igen:


Følg med fridykkeren Stig Ã…vall Severinsen på en eventyrlig jordomrejse under vandet. Hans mål er at lave verdens dybeste dyk på kun et enkelt åndedrag. I seriens sidste program er Stig nået til Venezuela, hvor verdensrekordforsøget skal foregå. Nervøsiteten stiger, efterhånden som den store dag nærmer sig, og Stig skal forsøge at gøre det, som ingen har gjort før ham: At dykke ned på 67 meter uden udstyr.

Se trailer her

Sendes: Torsdag den 27. januar klokken 20.30 på DR1

666
Hvalen
Posts: 27
Joined: Thu Nov 04, 2004 2:36 pm
Location: Zinnsgade 11.ST.TH.KBH.Ø
Contact:

Post by Hvalen »

psykopaten har sku ikke svømmefødder på, han svømmer â€�bareâ€� 67 meter ned i saltvand..
frisk fætter

jeg håber at jeg får set det denne gang
Locked