26. jan: Blå spillede med musklerne (11-10)

Referat fra onsdagens kampe (2004/05)
Locked
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

26. jan: Blå spillede med musklerne (11-10)

Post by Anton »

Det var Blås kamp fra start og desværre også lige til slut. I en ellers intens dyst var der ikke meget at komme efter for Hvid, der total mistede taget midtvejs. Blå havde både viljestyrken og kræfterne til at dominere og gjorde det med format. Hos Hvid manglede vi de ellers så indbyggede fortjeck, og når først Blå kom ind under kurven, blev bolden lagt i spanden uden så meget som at spørge pænt først. Stort applaus for Blås holdindsats. Og så alligevel ikke helt, for på de sidste 10 min. hentede Hvid pludselig 4 mål og kl. 10.59 var kampen lige. Og så alligevel helt for sidste mål nappede Blå - og alt andet havde sat'me heller ikke været fair. Kampens største taber var dog Glahn Reglen, der sank i bedste Kursk-stil. Selvom vi alle var enige fra start om at spille efter den, protesterede hele Blå første gang Hvid dømte efter den!? Så er vi jo lige vidt, og jeg vil hermed starte debatten ved at sige, at jeg i hvert fald ikke tror, vi får den hævet igen.

Obs! Vi er stadig for få tilmeldte til Roskilde-kampen d. 7.2. - meld dig til her: http://willerup.com/forum/viewtopic.php?t=123

Blå: Kristensen, Mads, Ken, Per, Knudsen og Frederik
Hvid: Frømand, Lasse, Hvalen, Jens, Mathias og Anton
Hvalen
Posts: 27
Joined: Thu Nov 04, 2004 2:36 pm
Location: Zinnsgade 11.ST.TH.KBH.Ø
Contact:

voldsorgiet Desværre må forsætte.

Post by Hvalen »

Selvfølgelig kunne blå ikke administrere at spille med regler.
Jeg tror vi må starte med noget mere grundlæggende som motorikøvelser og aggressions træning.

Nu havde jeg håbet på lidt kultiveret spil, men det ser ud som voldsorgiet
Desværre må forsætte.


Hvalen
(tak blå)
Locked