Kommer du til UV i påsken!?

Til ting der ikke lige passer ind ind i kampprogrammet, eller referaterne
Locked

Kommer du til UV i påsken?

Ja, selvfølgelig - hver onsdag er UV onsdag
5
71%
Og jeg tager en ven med, der gerne vil prøve UV
1
14%
Nej, jeg vil hellere på ferie med min familie...
1
14%
 
Total votes: 7

Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Kommer du til UV i påsken!?

Post by Anton »

For lige at sikre vi bliver nok (og dermed ikke skal aflyse vores hal-tid), må du gerne melde tilbage, om du kommer næste onsdag d. 23.

Frømand kommer ikke, så vi semi-besluttede i går, at det er ok at tage gæster med næste onsdag - gør du det!?
Last edited by Anton on Sun Mar 20, 2005 8:06 pm, edited 1 time in total.
jens
Posts: 33
Joined: Thu Sep 11, 2003 11:43 am

Post by jens »

Både Søren, Knudsen og jeg selv er bortrejst næste uge. Så gennemsnitsalderen falder jo betydeligt. Nu må vi jo så se om I kan opføre jer ordentligt alene. 8)
sok

KOmmer

Post by sok »

Mathias kommer, og medbringer en ekstra person.

Hvad med Brdr. Glahn? Er I friske! Christian, din dømme regel holdt en ellers potentiel ekplosiv kamp i går, på et fuldstændigt ædrueligt plan. Dejligt.
jacobglahn
Posts: 20
Joined: Fri Sep 12, 2003 9:33 am

Post by jacobglahn »

Allerførst - Mathias hvad er der dog sket med min snorkel ikon ???
se at få den tilbage :arrow:

Jeg, vil gerne komme d. 23.

igår vågnede jeg kl. 0300 i sofaen med Budstiktøj incl vindjakke på...

jeg er nok lidt OVERKØRT for tiden, desværre for jeg havde pakket tasken, Eliane syntes det var bedre at lade mig sove - hmmmn :? :? :?

ONSDAG - SELVFØLGELIG
Christian Glahn
Posts: 22
Joined: Thu Sep 04, 2003 4:22 pm
Location: Lejre

Jeg kommer

Post by Christian Glahn »

Jeg kommer - især når det er ferietid, ellers er jeg jo på arbejde.
Den omvendte verden!
I øvrigt, Anton - pas på med at fare for meget frem. Det er rigtig fedt med det kraftige engagement, du er i besiddelse af, det giver et flot kick til klubben, men det skulle helst ikke være sådan, at nogen føler sig uvelkomne, selvom de ikke er her så tit. Det er en kvalitet ved klubben, synes jeg, at den er befolket af mennesker af kosmopolitisk tilsnit. Så derfor er det OK at være væk - også i lang tid. Folk rejser meget, er syge, eller har skader, eller er på 'barsel' osv. - de skal føle sige mere end velkomne tilbage!
Jeg synes, det er OK med gæster, hvis der er lavvande i fremmødet - hvis betingelsen er klar, at der skal være plads til den faste kerne. Altså, at de kan blive bedt om at blive hjemme, hvis der igen kommer for mange i en periode. Utænkeligt i øvrigt.

Poll'en ovenfor kan jeg ikke svare andet end ja på........ til alle tre spørgsmål. Hvor tit skal jeg sige det? I ER min familie.
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Post by Anton »

Jeg håber ikke folk bliver skræmte af mit engagement - det modsatte, at ingen engagere sig, er efter min mening værre!? Selvfølgelig kan folk blive væk hvis de skal rejse, er syge, skader, familie etc. etc. Men når vi nu netop er "en lukket klub" med kun 23 mand, føler jeg godt at jeg kan tillade mig at ruske op i folk. Alle er vel enige i, at UV er sjovest med 12 mand i vandet og 3-4 på kanten, men det sker bare al, al for sjældent. Kosmopolitisk snit eller ej - vi kunne sagtens være flere i vandet, men ingen gør noget ved det!

Jeg er også vild med Suleima - og specielt lige præcis jer, der er medlemmer! Jeg mener bare, at vi skal passe på, der ikke går for meget hygge i den, for så ender vi med at være 6 mand i vandet kl. 22:30. Men hvis jeg er den eneste, der mener sådan, har du selvfølgelig ret, Christian, så skal jeg nok holde min mund og lade være med at engagere mig i klubben...
Christian Glahn
Posts: 22
Joined: Thu Sep 04, 2003 4:22 pm
Location: Lejre

Keep it up!

Post by Christian Glahn »

Nej for fanden Anton, vi har brug for dig. Ingen grund til at drosle ned. Og du er ikke alene - alle synes det er sjovt at være fuldtallige med et lille plus på kajen til udskiftning. Selvfølgelig. Gerne med gæster, så det kan lade sig gøre. Der er bare ingen, der må føle sig uvelkomne. Det er det hele!
Locked