30. marts: KAMPREFERAT (13-8)

Referat fra onsdagens kampe (2004/05)
Locked
jacobglahn
Posts: 20
Joined: Fri Sep 12, 2003 9:33 am

30. marts: KAMPREFERAT (13-8)

Post by jacobglahn »

Nu er Frederiks fødselsdag vel overstået på Stefanshus, og I ligger i jeres senge. Snart vil I vågne op til en ny solskinsdag med dugfriskt referat: Næsten alle var mødt op til tiden, og kampen kom igang. Blå var tændte, og endte da også med at løbe med dagens sejr 13 - 8. Blå manglede lige dog en spiller mere, som udskiftning. Kjeld kom, efter lang tids fravær, som UV-fotograf. Han filmede ALLE...blå's scoringer, hvilket gjorde deres iver efter yderligere effektivitet endnu større. En fræk lille detalje fra venste side ind mod Hvids blækspruttemålmand Knudsen. Hvalen lå foran, men bolden blev sindigt afleveret, via bunden, under ham og videre under Kn. til en blå angriber på højre side, som hårdt og brutalt udraderede Hvid. Videoklippet har censuren dog sørget for at slette. Jens var idag medmålmand, og manglede derfor i angrebet. Et stort tab for Hvid. 2 Glahnske frikast blev effektueret. Begge hold følte idag en god kampgejst og alle blev vindere. Klik straks på de nye videospots !!

Blå: Kristensen, Mads, Frederik, Kosmonauten, Ken, Per og Alexander
Hvid: Knudsen, Hvalen, Jens, Jacob Glahn, Christian Glahn, Anton og Mathias
jens
Posts: 33
Joined: Thu Sep 11, 2003 11:43 am

Video

Post by jens »

Hvor er linket til videoen :?: Jeg glæder mig til at se det!!!! :!: 8)
mathias
Posts: 75
Joined: Wed Jul 02, 2003 2:58 pm
Location: FRB/DK
Contact:

Post by mathias »

Den har stået og uploadet hele morgenen, og er der inden alt for længe håber jeg. Den fylder 150MB, hvilket er lidt meget. Men det er 150MB ren UVR.
Hvalen
Posts: 27
Joined: Thu Nov 04, 2004 2:36 pm
Location: Zinnsgade 11.ST.TH.KBH.Ø
Contact:

Post by Hvalen »

tak for en lang herlig aften...(seson rekord 42 min)
det var en dejlig kamp.



mathias..
jeg kan comprimere det så det ikke fylder så meget..hvis det skulle være ?
men hvilket format er det i ?

(så kan vi også klippe de blå mål ud)

hvalen666
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Post by Anton »

Rigtig god kamp i går - hætten af for et utrolig velspillende Blåt hold!
Locked