20. april: Blå fører slaget (11-10)

Referat fra onsdagens kampe (2004/05)
Locked
mathias
Posts: 75
Joined: Wed Jul 02, 2003 2:58 pm
Location: FRB/DK
Contact:

20. april: Blå fører slaget (11-10)

Post by mathias »

To på papiret meget lige hold var i vandet i går, men blå havde "uretfærdigvis" medtaget en ekstra liter kampgest og fightervilje. Der var noget, der skulle hævnes; fortjeckningerne faldt prompte, forsvaret var aggressivt og angrebet nådesløst.

Det var to meget jævnbyrdige hold, der var i karret i går, hvilke resulterede i en af forårets mest tætte og til tider meget intense kampe.

Det var som om, der manglede noget eller nogen hos Hvid i går. Ikke at de spillede dårligt - tværtimod, de sprællede skam godt nok i nettet Det desværre er længe siden Hvid har haft en fast kerne af 4-5 spillere, og det kan mærkes. Derudover var det sgu' et yderst velspillende Blåt hold i vandet i går.

Hvid: Hvalen, Anton, Mathias, Esbern, Mads
Blå: Frederik, Kristensen, Uffe, Alexander, Rookie
Last edited by mathias on Thu Apr 21, 2005 12:33 pm, edited 1 time in total.
jens
Posts: 33
Joined: Thu Sep 11, 2003 11:43 am

Post by jens »

Det kan simpelthen ikke passe, at man som sygdomsramt uv-entusiast, skal spises af med den slags referater. Her har man i sin febervildelse endelig fundet vej til uv-rugbyens kult-side og så er der ingen, der har gidet at skrive et rimeligt referat. Hvis ikke Anton havde været så venlig at sende mig lidt mere info via e-mail, ja så havde jeg jo hverken vidst ud eller ind.

Helt ærligt Mathias - det kan du gøre bedre.

Vi ses på onsdag, hvor hvid vil tage handsken op og vinde uden nøl og andre taktiske resultatforvridende udenomstiltag.
:twisted:
jens
Posts: 33
Joined: Thu Sep 11, 2003 11:43 am

Post by jens »

Nå - mens jeg skrev mit harmdirrende indlæg skete der noget. Nu er der da kommet lidt mere substans. Så godt ord igen...... :lol:
mathias
Posts: 75
Joined: Wed Jul 02, 2003 2:58 pm
Location: FRB/DK
Contact:

Post by mathias »

He he :D
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Post by Anton »

Super kamp - blot ærgeligt den sluttede allerede 22:59...
Guest

Post by Guest »

måske.... men hvalen bemærkede at vi for første gang i år, rundede 45 min spilletid.
i modsætning til sidste gang hvor vi spillede i 31 min.


For at undgå de klassiske 40 min. ventetid,(og medfølgende utilfredshed) vil der fremover starte øvelser kl. 21.00 (Indtil de gamle vælger at lunte ud af saunaen.)

Så hvis der er nogen der kender nogle øvelser..så send lige et link, eller sig dem venligst til hvalen..

Fed kamp, og optur at det voldsomme spil er blevet behersket en del efter vi har haft fokus på det.

Smukt..



666
Locked