26. april: Krisen kradser hos Hvid (12-9)

Referat fra onsdagens kampe (2004/05)
Locked
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

26. april: Krisen kradser hos Hvid (12-9)

Post by Anton »

... og Blå rider på en bølge af Tsunami-agtige proportioner. "Det her går da meget godt" nåede vi lige at tænke på Hvid ved stillingen 8-5, men så skal jeg love for at skuden sprang læk, og mens vandet fossede ind hos de forpustede Hvide spillere, red Blå sig sikkert og kraftfuldt i front. En god kamp, hvor specielt midten var præget af rigtig gode bolde og mål fra begge sider. Og så var det jo skønt at have en proffesionel dommer med i overfladen, der gjorde sit til at dæmpe gemytterne - for man må jo ikke sparke, for- eller eftertackle og man (jeg) må så sandelig heller ikke slå Kristensen i ryggen bare fordi han spiller med musklerne ;-)

Blå: Kristensen, Uffe, Frederik, Kosmonauten, Mads, Per og Ken
Hvid: Frømand, Christian Glahn, Jacob Glahn, Hvalen, Jens, Mathias og Anton
Kristensen
Posts: 15
Joined: Tue Feb 17, 2004 4:11 pm

Herligt!

Post by Kristensen »

Tak for en hård kamp!

Og hvor er det herligt at have Anton tilbage som kampjournalist. Det er med til at forlænge den gode UV-oplevelse, at vi har så gode skriverkarle i vores klub. Bemærk også hvordan han, som den sande gentleman han er, beskriver kampens bataljer med helt urimelig ydmyghed. Faktum er at der blev gået til stålet - og for os mindre talentfulde spillere betyder det til tider, at vi forfalder til kraftfuldt og uskønt spil. De knubs og kommentarer, der kan følge med, må man som minimum acceptere. Men allerhelst må vi selvfølgelig løfte vores niveau - så der bliver flere af de lange glidende dueller, som der rent faktisk var et par stykker af i onsdags.

Dette skrives fra træningslejr på Lanzarote - så på onsdag bliver det uden Kristensen.

God kamp!

De bedste hilsner

Kristensen

PS. Onsdag den 11. er jeg selvfølgelig tilbage - stærkere end nogensinde ;-)
Locked