Venskabskamp Roskilde 26 Januar 2004

Til ting der ikke lige passer ind ind i kampprogrammet, eller referaterne
Locked
Christian Glahn
Posts: 22
Joined: Thu Sep 04, 2003 4:22 pm
Location: Lejre

Venskabskamp Roskilde 26 Januar 2004

Post by Christian Glahn »

Jeg er blevet kontaktet af Roskilde, der er moden til en venskabskamp en mandag i begyndelsen af 04. Nu skulle det jo nødig gå ligesom sidst, at alle sagde: JAHHHH, men ingen kom. Så........havd skal jeg sige?
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Selvfølgelig skal vi det!

Post by Anton »

Jeg er top frisk på en udenbys kamp! 04? - er det lig Marts måned?
mathias
Posts: 75
Joined: Wed Jul 02, 2003 2:58 pm
Location: FRB/DK
Contact:

Post by mathias »

Jeg er også frisk.

Er 04 lig med Uge 4?
Chr. Glahn

Hvad skal jeg sige...... III (venskabskampe)

Post by Chr. Glahn »

For at citere en gammel salme: 'Hvad skal jeg sige? - mine ord vil ikke meget sige....' Ja, jeg må da godt nok indrømme at jeg blev noget mundlam over at jeg kan tage så meget fejl af mine blå medkombattanter. Godt nok er det ikke mange ord vi får vekslet i karret, men alligevel...... Så for at alle kan være med vil jeg benytte dette forum til at præcisere overfor i hvert fald Anton og Mathias, og muligvis flere blå at:

04 IKKE er lig med uge fire (Mathias),
04 SLET IKKE er lig med marts (marts??????, Anton), men at
04 ganske simpelt er en forkortelse for næste år (som er 2004 e.Kr.)

Historien bag mit forslag er følgende: Roskilde Frømandsklub (som jeg netop har meldt mig ind i for at kunne spille kampe) har for efterhånden en del år siden ligget i top på landsplan, men er lige så stille sunket ned i 2. division - og med indgangen til denne sæson 3. division, da det har knebet gevaldigt med at få friske unge spillere ind i klubben. Det billede er ved at vende nu, således at der næsten udelukkende er ganske unge og urutinerede spillere med, anført af et par af de gamle rotter. Sejrene udebliver dog stadig, således var vi i søndags til en treholds turnering mod Haslev og Vedbæk (jeg skulle hilse rigtig mange gange fra Nicolai, Jørgen, m.fl. af de gamle unge!) hvor vi fik lammetæv (jeg havde nær sagt tørre tæsk)! Det blev 5-11 mod Haslev og - hold fast - 2-21 mod Vedbæk. I erkendelse af at den slags kampe måske kan afskrække de nye, leder RF efter hold der matcher i styrke til nogle uforpligtende kampe. Det er her VI (Suleima) kommer ind i billedet. Allerede mandag d. 15. december år 2003 (jeg må hellere være tydelig) er der for RF's vedkommende en ny omgang treholdskampe, denne gang venskabskampe mod dels et rent kvindehold og dels mod AUG (?). Det bliver i Kildeskovshallen kl. 20-21.30, men jeg tror det er i deres springbassin, så jeg ved ikke lige om man kan ligge som gæst og kigge på i overfladen uden at forstyrre. Tag evt. chancen, men tag så en våddragt med - det kan være koldt at ligge og kigge på i længere tid. Der må også være et eller to UV-vinduer da det er et springbassin med 10m vippe, men jeg ved ikke om de er åbne.
RF har som sagt også spurgt mig om Suleima kunne spille en mandag i Roskilde, og det er der så foreløbig to af jer der har sagt ja til. Det bliver dog IKKE i marts, da jeg er bortrejst dér (og jeg vil være med!), men meget gerne før. Hvad med 26. januar (uge 5, år 2004)?

Nu kan jeg jo se at vi stadig ikke er mange (nok) der deltager i dette forum, så hjælp mig med at sprede rygtet. Jeg vil ikke gå tilbage til RF før jeg tror på at det kan realiseres. Det skulle jo nødig gå ligesom sidst.

Kærlig hilsen Chr.
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Nåh ja, point taken!

Post by Anton »

Hmm, 04 og marts går vist ikke hånd i hånd - det kan jeg nu godt se :-)

Men jeg har da helt klart sat kryds i kalenderen mandag d. 26. JANUAR, 2004

Godt initiativ, Christian, og hold forbindelse til Roskilde ved live!
jens
Posts: 33
Joined: Thu Sep 11, 2003 11:43 am

Roskildekampen

Post by jens »

Jeg er med. Det er skrevet i kalenderen - forhåbentlig under den rette dag, men jeg er jo hvid, så jeg tror jeg har fanget det. Jeg tror det bliver sjovt!!
Uffe
Posts: 4
Joined: Thu Sep 11, 2003 11:34 am
Location: Allerød

Jeg er med!

Post by Uffe »

Jeg tror at det bliver en udvilkende oplevelse at spille sammen med nogle af de hvide - jeg håber bare at det bliver i blåt! :P
Locked