Når man pakker taske....

Til ting der ikke lige passer ind ind i kampprogrammet, eller referaterne
Locked
Christian Glahn
Posts: 22
Joined: Thu Sep 04, 2003 4:22 pm
Location: Lejre

Når man pakker taske....

Post by Christian Glahn »

Tak for det ny site. Godt initiativ fra et entusiastisk makkerpar. Man mærker sejrsrusen skinne igennem, men det er jer vel undt, blådrenge.
På en måde er det jo rigtigt hvad I skriver, men I må så lige have med, at vi på hvid kun var 5 stamspillere og måtte låne Johnny.

Og det bringer mig lige præcis videre til den egentlige grund til mit indlæg: Havde Johnny noget hvidt tøj med i sin lille taske, da han blev dømt til at skifte hold? Nej. Havde han mulighed for at låne nogle hvide bukser fra nogle andre af de blå? Nej. Havde Uffe husket sin maske og snorkel? Nej, nej og atter nej.

Nu ved jeg godt at I ikke er så gamle, men vi har altså ikke jeres mor med på hvid. Så vil I ikke godt være søde hver gang at huske:

Jeres eget udstyr (hætte, finner, maske, snorkel, bukser)
Håndklæde til når I skal i bad bagefter (obligatorisk!)
10 kr. til omklædningsskabet (den kan I sikkert få lov at bruge til en is bagefter)
Og så det svære: Hvid hætte og hvide bukser (scor evt. et par af jeres fars aflagte underbukser som overtræk).

Vis denne mail til den, der pakker jeres taske.

Med venlig hilsen Chr. G.

P.S. For øvrigt, det med jeres mor på hvid...... Ku' I ikke lige......
mathias
Posts: 75
Joined: Wed Jul 02, 2003 2:58 pm
Location: FRB/DK
Contact:

Mor?

Post by mathias »

Frederik - var der ikke noget om at mor gerne ville spille med? :shock:

Ja, det er jo rigtigt at hvid var lidt handicappede, selvom at det at I fik en blaa jo naturligvis styrkede jeres hold en del. :wink:
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Post by Anton »

Jeg vil ha' meget svært ved at skrue mig ned i en Hvid badedragt, men du har en god pointe, Christian.
Locked