18. jan (4. division): En god og en mindre god nyhed

Referat fra onsdagens kampe (2003/04)

Moderator: Anton

Locked
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

18. jan (4. division): En god og en mindre god nyhed

Post by Anton »

Nåh, lad mig starte med den mindre gode nyhed. Vi tabte! Begge kampe. Sådan er det, og det må vi lære at leve med, 'ik Mathias. 11-3 mod Næstved og 16 mod AUG2. Den lader vi så lige stå et øjeblik... Den gode nyhed er, at vi viste tænder, vi kunne sgu' godt bide skeer med dem, der er masser elementært at bygge videre på og vi har to skudssikre undskyldninger, som selv fandens oldemor ville slippe afsted med. Næstved var 13 mand, AUG2 11 og vi 6. Dvs. konstante udskiftninger fra deres side mod seks forpustede Suleimaer. Pga. udskiftningerne er tempoet og intensiteten væsentlig højere, hvilke betyder, at vi max kunne holde dampen oppe i 1 1/2 min. og så begyndte fejlene at komme. Og pauser mellem hver bold - det er en by i Rusland. Der var dog anerkendende skulderklap fra modstanderne bagefter og Frederik, Mathias & Ã…len leverede os en fin indsats som dommere. Bl.a. dømte de dagens eneste straffe. Dagens fidusbamse må dog gå til ellers så blide Philip, som præsterede at blive smidt ud i 2 min. for "voldsom opførsel" - det viser sgu' meget godt hvor meget, der blev fightet for Suleimas hæder og ære. Nåh, vi kan sagtens blive bedre, der skal kæmpes og arbejdes mere med både i forsvar og angreb og med flere friske kræfter på udskiftningsbænken, ser det lovende ud fremover. 'Ik, Mathias!?

Suleima - Næstved: 3-11
Suleima - AUG2: 0-16

Suleima: Keld, Philip, Frederik, Mathias, Jakob "Ã…len" og Anton
mathias
Posts: 75
Joined: Wed Jul 02, 2003 2:58 pm
Location: FRB/DK
Contact:

video

Post by mathias »

video af AUG2 vs Næstved tilgængeligt.

Ogsaa af interesse: 4. divisions resultater paa AUG2's side
Locked