03. Mar: Et sus gik gennem hallen (13-3)

Referat fra onsdagens kampe (2003/04)

Moderator: Anton

Locked
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

03. Mar: Et sus gik gennem hallen (13-3)

Post by Anton »

Her sidder man som Blå onsdag efter onsdag på bassinkanten og venter dirrende på hvilken modstander, der nu kommer luntende ud af saunaen. Og hvem træder så ind på areanaen?! Arghh, det er Knudsen! Knap så bredskuldret som tidligere, men i de frygtede aggressive bolschestribede badebukser. Og Kjeld, den fortabte søn..øhh...far. Og Frømand & resten af Hvid - det var jo et All-Star hold. Det tegnede til at blive en super kamp - og den skuffede ikke. 7 mand på hver side og fuld damp fra start til (næsten) slut. Bare de første tre mål tog ca. 10 min. Selvom resultatet siger én ting, var det en meget lige kamp. Faktisk undrede det mig, at Hvid ikke fik flere bolde i? Samme tanker må de ha' gjort sig, da de jo valgte at smadre Blås mål til sidst. Meeen, Uffe og Per - I fik lukket rigtig godt af (eller også var det bare Uffes fantombukser, der skræmte dem).

Aftenen sluttede med Dogme-video på Stefanshus' storskærm. Mathias' svoger havde filmet. Det var sgu' sjovt (flere af tøserne i baren sendte os frække blikke og sumperne var tydelig imponerede...) og med lidt længere optagne sekvenser, sender vi det sgu' ind til Eurosport.

Resultat: Blå vandt 13-3

Hvid: Frømand, Kjeld, Knudsen, Jacob G, Ingver, Kjartan og Jens
Blå: Kosmonauten, Frederik, Uffe, Per, Kristensen, Mathias og Anton
Last edited by Anton on Tue Mar 30, 2004 2:29 pm, edited 1 time in total.
mathias
Posts: 75
Joined: Wed Jul 02, 2003 2:58 pm
Location: FRB/DK
Contact:

Post by mathias »

Herlig kamp.

Opdateret hold siden - er det mig, eller det det kun hvidt hold der smiler? Hvorfor smiler de saa meget, og hvorfor smiler blaa slet ikke?

Plus:

Video fra igaar! (tryk link oppe i den sorte menu) Hvis du vil se den mere end en gang, saa download den til din harddisk. Vi har ikke plads pt. til at have det liggende i laengere tid.

Mathias :o
Locked