07. Mar: (4. division) Vi tabte ikke til pigerne

Referat fra onsdagens kampe (2003/04)

Moderator: Anton

Locked
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

07. Mar: (4. division) Vi tabte ikke til pigerne

Post by Anton »

... men vi vandt heller ikke. 5-5 blev det efter en jævnbyrdig, men kærlig affære med de søde tøser, der var rigtig dygtige teknikkere, men som manglede fysikken. Vi burde dog havde lukket og slukket - foran både 2-1 og til sidst 5-3 styrede vi trods alt slagets gang, men vi må indse, at der stadig er meget at lære for hvordan man styrer et ordentlig forsvar. Vi var simpelthen ikke gode nok til at opbygge forsvarsværkerne, og det bliver straffet selv lige i røven af 4. division.
Mod AUG2 var det dog en anden og mere barsk affære. Blottet for kærlighed og gensidig respekt tromlede de os ned fra starten, og end ikke en parpsykolog kunne have overbevidst dem om at "it takes two to tango". 13-2 (mener jeg det blev?) siger lidt om hvor effektive de var til at lukke af bagude. En målmand på spanden og en forsvarsspiller lige foran er umuligt at komme igennem, og når vi mangler det samme, har de ingen problemer med at udmanøvre stakkels Kjeld.
Til sidst skal det siges, at vores udskiftninger kørte bedre og bedre. Vi lærer trods alt lidt fra gang til gang, og systemet med at man har en fast Buddy man skifter med, fungerer utrolig godt. Man give sig fuldt ud i vandet og hviler på land - så simpelt er det. Men husk dog at ens buddy skal have finnnerne helt oppe af vandet, før man hopper i. Ellers bliver der dømt 2 min. betænkningstid, Jacob... ;-)

Suleima-AUG2: 2-13
Suleima-pigerne: 5-5

Suleima: Mathias, Uffe, Per, Mads & Lasse, Kosmonauten, Frederik, Jacob G, Kjeld og Anton
Last edited by Anton on Thu Mar 11, 2004 9:44 am, edited 1 time in total.
jacob45

2 min straf

Post by jacob45 »

what can I say:
Mit blodsukker var lavt, og jeg fik overballance.

++målet blev repareret før turneringen, og DET tæller !

Jacob Diabetes :shock:
Locked