26. maj: Hva' ska' vi nu lave? (6-23)

Referat fra onsdagens kampe (2003/04)

Moderator: Anton

Locked
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

26. maj: Hva' ska' vi nu lave? (6-23)

Post by Anton »

Øv! Nu skal der gå 3 mdr. inden vi kommer i baljen igen. Kan vi ikke bare springe juni, juli og august over!? Det vigtige ved sæsonens sidste kamp i går var ikke så meget resultatet, men at forberede os til september. Der har været en del snak om at få to mere fair grundhold samt mere spilletid (LÆS MERE om nye hold under kamp plan!) Derfor var posen rystet så godt som muligt i går, for at teste to nye hold. Det gode var at vi fik spillet fra 22-23. Det mindre gode var at posen måske ikke blev rystet ordentligt. Eller også blev den, og så var der bare mere kampgejst hos Hvid, hva' ved jeg. Blå fik i hvert fald ikke mange svømmefødder til bunden, men mon ikke de kan gøre det bedre efter 3 mdr. i træningslejr!?

Resultat: Hvid vandt 23-6

Hvid: Lasse, Kristensen, Knudsen, Frederik og Anton
Blå: Ã…len, Mads, Kosmonauten, Uffe og Mathias
jacobglahn
Posts: 20
Joined: Fri Sep 12, 2003 9:33 am

Post by jacobglahn »

god sommerferie herfra. Måtte ikke komme til træning, da jeg havde fået intravenøst sukkerskud af fire falckreddere om morgenen.

Chr. bror kunne ikke nå hjem og tilbage med udstyr så derfor også afbud fra ham

begge via email til Anton.

Her til aften mødte jeg så formanden, i lufthavnen, som vendte tilbage fra Grønlandsbesøget. Kunne desværre ikke fortælle ham, om hvad der foregik igår efter træning; men der kommer måske et lille referat ??

8) vi ses

jacob diabetes
jacobglahn
Posts: 20
Joined: Fri Sep 12, 2003 9:33 am

Post by jacobglahn »

Jeg er frisk på Hveen udflugt 21 august. :P
Locked