08. sep: Stort fremmøde sikrede super kamp (7-12)

Referat fra onsdagens kampe (2004/05)
Locked
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

08. sep: Stort fremmøde sikrede super kamp (7-12)

Post by Anton »

Skønt Hvid kom foran 7-0 mener jeg langt fra at Hvid i går var dominerende. Det var en kamp, der fra start bølgede frem og tilbage; og når først Ã…len er tilbage på Blå (og Mathias er ude af skattefars klør), mener jeg vi er tæt på at have fundet to jævnbyrdige hold. Blå tabte mere på et manglende forsvar foran en ellers heroisk kæmpende Per på spanden. Og så er det helt sikkert værd at nævne Hvids midtbane, der virkede tæt på optimalt og fik stoppet og blokeret godt af for den velsmurte blå angrebsbølge.

Jeg har ikke helt luret, hvordan jeg skal notere holdene, når to spillere skifter side midt i kampen!? Så er der jo nogen (læs: Frederik) der bliver "snydt" i statistikken. Denne gang har jeg valgt holdene som de var til sidst, men hvis vi heller skal spille to kampe hvis der skiftes undervejs, så må et flertal sige til næste gang. <small><b>Snyyyyyd! /frede</b></small>

Super at se så mange dukkede op :-) Kampene bliver hurtigere og dermed sjovere, når der er flere i vandet at spille samt en plads på kanten til at puste ud ved.

Til sidst skal det nævnes, at Jacob Glahn havde konens kransekager med på Stefanhus, og skønt han pushede dem til overpriser, skal der sendes et velsmagende tak hjem til hans brasilianske konditor.

Resultat: Hvid vandt 12-7

Hvid: Kjartan, Christian Glahn, Jacob Glahn, Knudsen, Jens, Frømand og Anton
Blå: Kosmonauten, Lasse, Mads, Per, Mathias, Uffe og Frederik
Guest

Post by Guest »

Jeg elsker UV :shock:
Locked