15. sep: En kamp der var lige så god som sex (16-22)

Referat fra onsdagens kampe (2004/05)
Locked
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

15. sep: En kamp der var lige så god som sex (16-22)

Post by Anton »

Hvilken fight! 1 time og 15 min. intensiv UV fyldt med drama, kramper... og sex!? Uffe påstod i hvert fald med våde øjne at han fik den "revet af" af en Hvid i kampens hede. Men det var vist ikke kun ham men hele Blå, der blevet revet rundt. Foran med 5 mål lignede det en regulær afklapsning af Hvid, men pludselig vendte det, Blå blev (som sidst) stoppet på midten, deres forsvar kollapsede, og så scorede Hvid på stribe. En vending der sker yderst sjældent i vores kampe. Lidt held skal der også til - Mathias tabte bl.a. bolden fra overfladen ned i kurven, og Jens loopede over Uffe. Blå havde også et par rigtig flotte mål; Frederik scorede på et langskud og Bjørn, Uffe og Per skiftedes til mase den gennem forsvaret og ned i kurven. Med en halv time igen begyndte folk på skift at kaste sig op på kanten med kramper, men alle blev i vandet til sidste sekund - godt gået! Super, super kamp hvor den lange spilletid gjorde, at der kom en god rytme ind i spillet. I hvert fald hos Hvid... ;-)

Resultat: Hvid vandt 22-16

Hvid: Kristensen, Lasse, Knudsen, Jens, Mathias og Anton
Blå: Bjørn, Kosmonauten, Mads, Per, Uffe og Frederik
Last edited by Anton on Thu Sep 16, 2004 1:10 pm, edited 1 time in total.
jens
Posts: 33
Joined: Thu Sep 11, 2003 11:43 am

Jeg vil ligge øverst på listen!!!!!

Post by jens »

Jeg er helt enig i dagens referat - fed kamp!!! Men jeg må protestere over statistikken.

Jeg har jo (vel som alle andre) altid drømt om at få lov til at toppe listen. Jeg ligger nu på en andenplads - kun overgået af Lasse. Men hvordan er det nu? Han var der vist ikke den første gang!!! Så ned af listen med ham og lad de rette pryde toppen!!!!
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Post by Anton »

Det har Jens jo egentlig ret i - og efter i går fortjener han om nogen en plads i toppen. Der er sket en regnefejl med Lasse (sorry, Lasse), for han figurerer heller ikke i første referat!?
Christian Glahn
Posts: 22
Joined: Thu Sep 04, 2003 4:22 pm
Location: Lejre

Statistisk set....

Post by Christian Glahn »

Altså , hvor har I gået i skole?
Det er da klart at Lasse figurerer i toppen. Det fremgår da fuldstændig tydeligt af kampreferatets holdopstilling, at han både spillede på blåt og på hvidt hold, så hans fremmøde i går talte jo dobbelt!
Det forklarer imidlertid for en udenforstående ikke de mange mål og den lange spilletid. Fik I lov til at spille til 23.30, eller begyndte i før tiden, eller hva' f..... er der sket?
SU.
jens
Posts: 33
Joined: Thu Sep 11, 2003 11:43 am

Statistik-fusk

Post by jens »

Christian G har ret. Lasse er med på begge hold, mens Mads er gledet ud af blåt hold. Så bør den vist passe.

Med hensyn til den lange spilletid og de mange mål, så kan jeg oplyse til de fraværende, at det lykkedes at starte kamphandlingerne allerede kvart i ti, så det blev en ganske lang affære. Det kan man godt gøre igen!!!!
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Post by Anton »

Undskyld, min fejl. Er hermed rettet.
jacobglahn
Posts: 20
Joined: Fri Sep 12, 2003 9:33 am

kampdage

Post by jacobglahn »

jeg vil bare lige nævne, at jeg kun har været fraværende een gang, og det var i onsdags - nytårsaften - ja sandt er det.

een gang hvor jeg prøvede at være med som goble og een gang hvor jeg ikke kunne skubbe målmanden væk med skulderen, men nu har jeg set videoklip fra UV i hvordan man scorer mål - så på onsdag får blå det hårdt. Anton må lige give mig et statestikmødedagskryds mere. TAK vi ses på onsdag. Jeg blir 46 på tirsdag, så måske der er kransekage...
jacob :P
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Post by Anton »

Ok, Jakob, jeg noterer dig, skønt du så tabte en kamp med Hvid ;-) 46 år er jo næste rundt (!?), så kransekage må da være et must.
Locked