13. okt: Blå tacklede sig selv i sænk (13-15)

Referat fra onsdagens kampe (2004/05)
Locked
Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

13. okt: Blå tacklede sig selv i sænk (13-15)

Post by Anton »

Selvom Blå var foran helt til sidst og sådan set sad solidt på kampen med 4-måls føringer og flotte scoringer, diskede de op med noget af det mest besynderlige spil, der ikke er set før i hallens historie. Det lykkedes dem ganske enkelt at tackle sig selv fra en sejr - især Esbern sad solidt plantet 3-4 gange på Uffes ryg mens Uffe var i angreb, og Knudsens "frispilling" af undertegnede skal da heller ikke glemmes. Bunden blev dog om noget nået til sidst ved stillingen 14-13 til Hvid-- den Blå bølge var fast besluttet på at udligne og det lykkedes dem også at blæse al Hvid modstand til side. Men bedst som 3 (!) Blå var fri foran kurven, tacklede de alle indædt hinanden og fik derved ikke scoret på et ellers helt tomt mål. Et hurtigt Hvid kontra afgjorde kampen. En utrolig afslutning på en meget, meget jævnbyrdig og underholdende kamp. Også lige et skulderklap til Rookie Jonas, som kæmpede sig godt ind i kampen - han har hermed fået kælenavnet Hvalen.

Til sidst en lille opfordring; da vi hver gang forsøger at blande så jævnbyrdige hold, bør alle medbringe både et Hvidt og Blåt UV-sæt.

Resultat: Hvid vandt 15-13

Blå: Esbern, Uffe, Alexander, Knudsen & Frederik
Hvid: Frømand, Jens, Hvalen, Jacob Glahn, Mathias & Anton
Last edited by Anton on Fri Oct 15, 2004 9:37 am, edited 1 time in total.
jens
Posts: 33
Joined: Thu Sep 11, 2003 11:43 am

Statistikken

Post by jens »

Hvad er det nu med den statistik? Man kæmper for at holde sig i toppen og så bliver man på det skammeligste sendt ned ad listen på grund af tekniske og/eller menneskelige fejl. Af en eller anden grund tror statistikken ikke, at jeg var der i går. Men det vidner min hævede pegefinger om, selv om det måske ikke kan huskes af andre. Jeg var der!!!
frederik
Posts: 16
Joined: Mon Apr 28, 2003 2:38 pm
Location: Karlebo

Post by frederik »

Som straf for i sidste øjeblik at indhente og overhale blå talte hvid ikke med i statistikken. :lol:

Nej, det viser sig at det var Antons referat der forvirrede min ellers ufejlbarlige kode-- der stod "hvid:" et sted i referatet, hvilket gjorde at den ikke kunne finde ud af hvem der var på hvidt hold. Teksten er nu rettet til "hvid--" og alle burde være talt med.
Locked