Skønt jeg nok havde set det anderledes, må jeg skuffe tusinder af forventningsfulde danskere - det bliver ikke en Hvid jul i år. Jeg tager hætten af for at flot spillende Blå, der bestemt ikke var oplagt til nogen julelege. I en kamp, hvor jeg personligt følte jeg havde lunger som en gubbi, var Hvid trods alt en mand i overtal, men da Hvalen først blev sænket med en knæskade, var det ren fightervilje, der skulle afgøre kampen. Og det blev spændende; vi skiftedes til at være et mål foran hele kampen igennem, men i de døende sekunder smeltede sneen. Så skal det nævnes hvor super positivt det var at få Ã…len tilbage i spil - mere af det!. Knap så postivt var det at se den glæde Mathias udviste ved at skulle spille Blå!?. Der er åbenbart lidt af en skabsblå gemt i ham... Men selv her i nederlagets stund vil jeg hive mig op over overfladen og ønske jer alle en glædelig jul, Kristensen tillykke som MVP'er , et rigtig godt nytår samt sende et ønske om, at 2. halvdel af sæsonen vil byde på lige så intense kampe.
Hvid: Frømand, Jakob, Hvalen, Jens og Anton
Blå: Mathias, Frederik, Kosmonauten og Kristensen
22. dec: Spænding om en Hvid jul til sidste bold (14-13)
Jeg har altid ønsket mig hvid jul, og i år er skuffelsen dobbelt. Jeg ved ikke hvad der er værst: nedsmeltningen på hvidt hold eller soppebasinet i min have, hvor sneen lå hvid i går.
Men vi fightede og vi vil komme igen i det nye år.
Tak for et fantastisk efterår og god jul og godt nytår til alle.
Mange hilsner fra den derangere de.
Men vi fightede og vi vil komme igen i det nye år.
Tak for et fantastisk efterår og god jul og godt nytår til alle.
Mange hilsner fra den derangere de.
God JUL
God jul til alle..
hvalen har lagt sig op på stranden, og ligger og puster lidt..
nu må vi håbe den kommer sig
ses..
hvalen har lagt sig op på stranden, og ligger og puster lidt..
nu må vi håbe den kommer sig
ses..
- jacobglahn
Hvid JUl
Jeg blev hjemme igår aftes 29 dec for ikke at skade MIN HVIDE JUL.
Jeg malede nemlig hele badeværelset hvidt, og var færdig kl. 02:30
Om I var i karret ved jeg ikke, men jeg tror det næppe jvf sidste Anton ref.
Godt Nytår til Alle.
PS: Hvem vil med til Brasilien på hhv. klatretur - vandretur - fugletur - dykkertur. Jeg har lejligheden til både at bo i og til at planere turen i 2005.
MVP 2 JGLAHN
ps se så at få et ansigt med maske på ! hvad er det for en hjemmesidemaster..........
Jeg malede nemlig hele badeværelset hvidt, og var færdig kl. 02:30
Om I var i karret ved jeg ikke, men jeg tror det næppe jvf sidste Anton ref.
Godt Nytår til Alle.
PS: Hvem vil med til Brasilien på hhv. klatretur - vandretur - fugletur - dykkertur. Jeg har lejligheden til både at bo i og til at planere turen i 2005.
MVP 2 JGLAHN
ps se så at få et ansigt med maske på ! hvad er det for en hjemmesidemaster..........