Skal vi spille med i 4. division!?

Til ting der ikke lige passer ind ind i kampprogrammet, eller referaterne
Locked

Skal vi spille med i 4. division!?

Ja - jeg er 100% frisk!
3
33%
Ja - jeg vil være spilleklar engang i mellem.
6
67%
Nej - jeg vil ikke have tid.
0
No votes
Nej - det er dårlig idé.
0
No votes
 
Total votes: 9

Anton
Posts: 138
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:59 am
Location: Weysesgade 29, 2100 Kbh Ø
Contact:

Skal vi spille med i 4. division!?

Post by Anton »

Jeg har undersøgt mulighederne for, om vi kan spille med i røven af 4. division. Kort fortalt er der ét hold, der har meldt sig ud - og vi har derfor måske mulighed for at "gæsteoptræde" i forårssæsonen for at se om det er noget for os. Her lidt kort info (mere under julefrokosten):

· Der er i alt 5 hold i kredsen.
· Der er ca. 8 kampdage/weekender om året (4 efterår - 4 forår).
· Vi skal stille min. 6 spillere til hver kamp.
· Det koster 500,- for et hold pr. sæson.

Indtil videre skal vi finde ud af, om der er interesserede spillere nok! Jo flere, jo bedre kan vi koordinere kampdagene. Dette skal på ingen måder ses som et forsøg på at splitte vores onsdagskampe, men blot lidt ekstra motivation og motion til de friske.
mathias
Posts: 75
Joined: Wed Jul 02, 2003 2:58 pm
Location: FRB/DK
Contact:

Post by mathias »

Jeg er 100% frisk. Godt initiativ. Personligt ser jeg det som en chance for at blive bedre til at spille UV (tiltrængt), og også for at spille "rigtige" kampe, hvilket vi som hold sikkert vil kunne få godt udbytte af. Og så er det sjovt. Og som en sidste kommentar: vi kommer til at spille mod (med?) pigerne, da de også er i 4 division. :D
Christian Glahn
Posts: 22
Joined: Thu Sep 04, 2003 4:22 pm
Location: Lejre

Tanker omkring 4. division

Post by Christian Glahn »

Ja, jeg synes også det kunne være sjovt - jeg er som sagt allerede meldt ind i Roskilde Frømandsklub for at kunne gøre den slags. Der er ingen tvivl om at vi vil kunne lære en masse af det. Jeg vil nok melde fra til en del af kampene, men jeg vil gerne have det som en mulighed, så længe der ikke går for store ambitioner i det. Der har tidligere været en gruppe af blå spillere, der samlet forlod Suleima og meldte sig ind i Vedbæk, fordi de var utilfredse med spille- og ambitionsniveauet. Det er logisk og fint nok, men ved den lejlighed fandt en del af os ud af at det passer os godt ikke at gå efter at blive divisionsspillere, simpelthen fordi vi så ikke kunne være med længere og ville blive hægtet af. Vi vil stadig gerne spille vores onsdags-hygge-bold.
Så længe vi kan bevare onsdagsbolden på det nuværende plan, er det efter min mening kun fedt at der udvides med kampe etc.
Bortset fra det kan vi jo altid arrangere venskabskampe, ligesom jeg gør det mod Roskilde d. 26. januar. Jeg har så sent som i mandags været i Kildeskovshallen med Roskilde til en treholds-venskabs-omgang mod dels kvindeholdet, dels AUG. AUG spiller både i 1. og 4. division og havde spillere med fra begge hold. De bankede både os og pigerne, mens vi spillede lige op mod pigerne. Jeg synes tre hold på en aften er for meget - der bliver for lidt vandtid, men omvendt er det en meget god træning i at fyre den af fra første sekund, når det er så hurtigt overstået (2x10 min.).
Vi skal også huske, at vi ved at melde os til turneringer skal stille med dommere til andre kampe. Og tjek også lige, om der er krav til livredderuddannelse.
Endelig er der jo også mulighed for at man som enkeltperson kan komme på gæstevisit i andre klubber. Personligt har jeg været en enkelt gang i Ã…lborg og en del gange i Ã…rhus (hos Aquaquick - elitedivisionen!). Det var meget interessant, og jeg blev godt modtaget. I kan også tage med til træning i Roskilde mandag og torsdag, hvis nogen får lyst en dag.
Jakob

Ã…len er på

Post by Jakob »

Det lyder helt klart overkommeligt med 3-4 kampdage i foråret - jeg er på
Mads Outzen
Posts: 4
Joined: Tue Dec 30, 2003 12:59 pm

Post by Mads Outzen »

Jeg synes, det lyder som god ide og jeg vil meget gerne være med så tit jeg kan.
mathias
Posts: 75
Joined: Wed Jul 02, 2003 2:58 pm
Location: FRB/DK
Contact:

Post by mathias »

:!: Opdatering: Jeg fuckede det op, og kom ikke med til det møde der ellers var annonceret for at sikre vores deltagelse i anden halvdel af divisions saessonen. Jeg beklager. :cry:
Locked