Redigeret fra Christians email:
Vi mødes mandag d. 26.1. kl. 21.03 i omklædningen i Maglegårdsbadet. Jeg holder min mobil åben på 6060 0359, hvis nogen ikke kan finde vej, eller bliver forsinkede. Vi varmer op og er spilleklar kl. 21.45, dvs. på det tidspunkt har vi fået tjekket udstyr, negle osv. og har aftalt det nødvendige med Roskildeholdet. Vi har nemlig kun hallen til 22.30!
Her er et kort over det sydlige Roskilde, der viser Maglegårdsbadets beliggenhed. Adressen er Bakkesvinget 67, 4000 Roskilde og ligger inde i et område med skoler og industri (klik ovenstående link for kort og beskrivelse):
Vi ses. Måske endda før d. 26.!Chr.[/url]
Mandag 26.1 kl. 21:03 - Venskabskamp Roskilde
Mandag 26.1 kl. 21:03 - Venskabskamp Roskilde
Last edited by mathias on Tue Jan 27, 2004 1:39 pm, edited 3 times in total.
Roskildedydt
Jeg kommer også og har også plads i bilen, hvis nogen trænger kørelejlighed. Jeg glæder mig.
- Jakob Krarup
Jeg er også med
Hey vi skal vise flaget
Jeg vil da gerne have lift - Mathias det er vist lettest at køre med dig - med mindre du kommer inde fra firmaet Jens?
Jeg vil da gerne have lift - Mathias det er vist lettest at køre med dig - med mindre du kommer inde fra firmaet Jens?
Jeg kan desværre ikke komme før midt marts
Jeg skal til Nicaragua snart og videre til Colombia. Ægypten var spændende - hils de andre
Transport til Roskilde
Hej alle,
Jeg kører til Roskilde i aften. Hvis nogen mangler kørelejlighed så ring til mig på mobilen 20 93 40 00. Vi ses.
Jeg kører til Roskilde i aften. Hvis nogen mangler kørelejlighed så ring til mig på mobilen 20 93 40 00. Vi ses.